Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

2. avg. 2010

Zakaj sem začel tavhat?

Med pavzo in pogovorom sem se srečal s tem vprašanjem.

Ubistvu ne vem. Vodni svet me je zmeraj privlačil, pa tud drugače sem zmeraj imel rad vodo. Baje da sem že kot mali užival ko sm čofotal po bazenčku. Plavati sem se naučil kar zgodaj, tko da me ni bilo problema spravit v vodo (težje iz nje). Ko sem bil nekje 1. razred OŠ, sem dobu prvo masko in snorkel (zelene barve). S tem se mi je odprl povsem nov svet, katerega še nisem poznal. Kmalu za tem je začel snorčkati še fotr, tko da sva že pri 12ih letih začela razmišljat o pravem tavhanju. Na žalost sva to prestavljala do junija leta 2010, ko sva končno naredila tečaj OWD.

Torej, zakaj tavham. Predvsem zarad drugačnega življenja (od rib do morskih konjičkov), ter posebnega občutka lebdenja in breztežnosti.

Naj ta post končam s PADI-jevim geslom: DIVING IS FUN...START TODAY

Ni komentarjev:

Objavite komentar