Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

28. feb. 2012

Chat386 mravljišče spolnih perverznjakov

Pozdravljeni!

Tokratnji naslov sem si izposodil pri spletni strani Centra informacijske varnosti (CIV). Na njihovi spletni strani sem pred nekaj dnevi zasledil članek, ki je pisal o današnji dostopnosti pedofilskih mrež do otrok na internetu. Ker me je stvar zanimala ali je res taka kot opisuje članek in ker sem se med študijem (Fakulteta za varnostne vede) srečal tudi z varnostjo na internetu, sem se odločil da jo preizkusim tudi sam. Izbral sem si "nickname", ki je razkrival moje "žensko" ime (Nataša) in starost (13 let), tako kot dandanes storijo mnogi mlajši najstniki (posebej občutljive skupine so od 12 do 14 let). Bil sem kar presenečen, ko sem že po dobrih 30 sek. prisotnosti dobil prvi pozdrav. V roku petih minut sem že imel vsaj 5 pogovorov. Po običajnih pozdravnih besedah so se začela vprašanja o starosti, o tem ali imam fanta in kasneje tudi že ponudbe za spolne igrice. Ko sem jih povprašal za starost sem dobil odgovore od 18 do 30 let. Ob vprašanju ali jih moti ker imam šele 13 let so mi vsi odgovorili da jih to ne moti. Ravno tako so me uporabniki spraševali za Facebook profil, Netlog, MSN, za izmenjavo fotografij ter za telefonsko številko. Tu se je seveda zataknilo, tako da se je večino pogovorov tu končalo. Le eden od uporabnikov (28 let) se je bil kljub vsemu "pripravljen" dobiti z mano. Vendar se tokrat "ni izšlo" z moje strani.

Torej. Moje osebno mnenje (in tudi mnenje strokovnjakov) je, da starši premalo poskrbijo za varnost svojih otrok na internetu. Zgoraj omenjena spletna stran ponuja kar nekaj rešitev (e-varuška) preprečevanja dogodkov katerim sem bil priča. Močno tudi priporočam obisk strani Safe.si, kjer se najde zelo koristne nasvete o varnosti na internetu. Stran je namenjena tako otrokom kot tudi mladostnikom, staršem in učiteljem.

POSKUSIMO ZAŠČITITI OTROKE PRED SPLETNIMI ZLORABAMI!!!

Pozor: Ta objava je namenjena samo obveščanju in preventivni dejavnosti zaščite otrok pred zlorabami. Poskus je bil izveden samo enkrat in se z moje strani ne bo več ponovil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar