Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

18. mar. 2012

Zaljuček smučarske sezone 2011/12

Hello!

No, žal se je zaljučila še ena smučarska sezona. Sezona, ki je bila kljub pomanjkanju snega dokaj uspešna glede presmučanih dni. Namreč, kljub slabim vremenskim pogojem, majhne debeline snežne odeje in študiranja sem vseeno opravil 32 dni na snegu. Ko sem se nekoliko igral z računanjem, sem ugotovil da sem na snegu preživel skupno okrog 128 ur, presmučal pa okrog 3000 km. Žal letošnja zima ni postregla s "cevcem", oz. tako imenovanim powder-jem (sveže zapadli sneg), vendar je kljub temu postregla z obilo zabave in uživancije na smučišču. Letošnja sezona je bila tudi zadnja, v kateri sem smučal s smučmi Fischer Worldcup RC, saj je na eni odstopil robnik. Kljub temu, sem sezono končal brez padcev :)
Kaj naj še napišem? Aja, letos gredo izjemne čestitke in pohvale celotni ekipi zasneževalcev in teptalcev (ratrakistov) na Smučarskem centru Cerkno, saj so v izjemno težkih pogojih na začetku sezone uspeli zasnežiti večino smučišča. Tudi drugače so se čez celotno sezono zelo trudili, da so bile proge zjutraj zglajene brez kakšnih hudih stopnic.

Za konec prilagam video, na žalost s posnetki iz lanske sezone (letos nisem posnel popolnoma nič, čeprav sem imel v načrtu)
Sedaj pa sledi nekaj vikendov počitka (študiranja), nato pa sledi otvoritev potapljaške sezone, na katero že komaj čakam. O tem pa več, ko se spet potopim v nebeško modrino in mir Jadrana.

Lepo se imejte!

Ni komentarjev:

Objavite komentar