Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

22. avg. 2012

Potapljanje Čiovo/Šolta

Hello vsi skupaj!

Pa sem zaključil še z drugim delom potapljaških počitnic. Tokrat sem se spet potapljal v srednji Dalmaciji. Lociran sem bil v kraju Okrug Gornji, na otoku Čiovo, kjer ima bazo potapljaški center Trogir Diving Center. Center je dokaj velik, ima 4 plovila (en gliser in 3 ladje), ter veliko opreme za izposojo. Center nudi poldnevne (1+1) in celodnevne (2) potope. Poldnevne potope se izvaja v okolici otoka Čiovo, celodnevne pa na otoku Šolti. V programu imajo 37 lokacij, s tem da so letos odkrili nekaj novih.
No, pa dovolj dolgovezenja o centru, več si lahko preberete na njihovi spletni strani. Gremo raje pod vodo.
Prvi trije potopi (prvi je bil že v soboto, kmalu po prihodu) so bili poldnevni, in moram priznati, da sem bil malo razočaran. Vidljivost je bila namreč dokaj slaba, saj se je dvigoval pesek, globina je bila okrog 25 m in skoraj nič življenja. Ravno zato sva se z buddy-jem  odločila da se usmeriva na celodnevne potope in na otok Šolto in njeno morsko dno (podmorje). Tu pa so potem prišle tiste prave stene in prave globine, o katerih sem bral v nekem članku. Čeprav vseeno ni bilo veliko življenja (rib in ostalih živali), so bile stene resnično čudovite. Opravil sem 6 potopov, globine pa so bile vse preko 30 m. Posnetih je bilo tudi kar veliko fotografij, ki bodo na spletu dostopne najverjetneje šele oktobra, saj imam nekaj tehničnih težav. 




Zadnji dan, sem se na poti proti domu ustavil še na slapovih Krke v Nacionalnem parku Krka. Slapovi so bili zaradi vsesplošne suše nekoliko manjši, toda nič manj zanimivi, kot sicer. Cena vstopnic tudi ni pretirana (95 kn za odrasle in 70 kn za študente), glede na to da so mostički in poti zelo dobro vzdrževani. Tudi slike s slapov pridejo na splet predvidoma oktobra. 


Sledil je še povratek do morja in vožnja po Jadranski magistrali, ki nam ponuja čudovite panorame na otoke, morje in sončni zahod :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar