Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

26. feb. 2013

100. objava

Pred nami (vami) je 100. objava na Wehar's blogu. 

vir
Wehar's blog ima začetke v letu 2009, ko je bil prvotno pisan kot Rekreativec 159. Ker nekako ni obrodil sadov, je bil kaj kmalu izbrisan, nato pa sem 1. julija 2010 začel pisati blog, pod imenom Wehar's blog. Marca 2012, sem se začel v objavah posvečati varnosti na internetu in medmrežju, nekaj mesecev kasneje pa tudi varnosti na splošno. 

Ogledov na blogu je v tem trenutku 7959. Največ obiskov, oz. klikov na blog, je bilo decembra 2012, ko je blog obiskalo kar 1089 bralcev. 

Graf obiskov
Najbolj brana objava je bila "Bodi zvezda, ne meči petard", ki je prehitela prej dolgo časa vodilno objavo o Chat386. Od strani, pa je (pričakovano) najbolj obiskana stran O meni

Najbolj brane objave
Največkrat ste moj blog našli, ko ste v iskalnik vpisali besedo petarde, chat386, ter še nekaj drugih pojmov. 

Po katerih iskalnih pojmih ste me našli
Še nekaj o tem iz katerih držav prihajajo bralci. Največ vas prihaja iz Slovenije, sledijo ZDA ter Rusija. Med državami pa sem v preteklosti zasledil tudi bolj eksotične države, kot je npr. Južna Koreja, Honkong, Šri Lanka in podobne. Največ obiskovalcev uporablja brskalnik Firefox, sledi Internet Explorer, na tretjem mestu pa je Chrome. Največ tudi uporabljate operacijski sistem Windows, sledi Linux, na tretjem mestu pa je Macintosh. 

Bralci po državah, katere brskalnike uporabljate in katere operacijske sisteme
Kako poteka pisanje neke objave? Najprej si zastavim neko idejo o čem bi pisal, nato pa se podam v lov za različnimi članki po internetu. Sledi obdelava in predelava teh člankov, ter dopolnjevanje le-teh z lastnimi izkušnjami, spoznanji in razmišljanji. Na koncu nastane objava, ki jo pošljem v svetovni splet :)

Še nekaj o tehnični plati: Objave so pisane največkrat v večernih urah, na računalniku HP 625. Za pisanje objav večinoma uporabljam najprej Word zaradi samega črkovanja, nato pa tekst skopiram v Blogger, kjer dodam še slike. :)

Med pisanjem sem se nekajkrat srečal tudi z vprašanjem: Ali se ti pisanje sploh splača?. Moj odgovor je bil kakopak pritrdilen. Sam sem namreč mnenja: Če mi uspe s kakšno objavo, ki jo bodo prebrali starši ali otroci obvarovati enega otroka pred kakršno koli zlorabo na spletu ali pred kakršnim koli drugim dejanjem, potem se je splačalo. 

Za konec: Najlepša hvala vsem, ki spremljate moj blog in moje pisanje. Obenem tudi prosim za razumevanje glede slovničnih napak, saj so objave največkrat pisane v poznih urah, ko sem že utrujen od celega dne :)

Hvala vsem :) (vir)

Ni komentarjev:

Objavite komentar