Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

11. mar. 2013

O tem in onem #2

Da spet malo napišem, kaj sem kaj počel v tem času, ko ni bilo nobene objave. Jah, pa prav nič pametnega no :)

Torek sem šel smučat od 11ih do 16ih, saj je bilo napovedano lepo vreme (in je res bilo), naslednje dni pa sem preživel bolj kot ne doma pred televizijo (o bedarijah, ki jih gledamo po televiziji v eni od prihodnjih objav), saj vreme res ni dopuščalo (ok, dopuščalo je) kakšnega pretiranega gibanja izven varnega zavetja hiše :) Tako sem sredo in četrtek preživel doma, v petek pa sem se le malo zbrcal (ko je dež ponehal) na sprehod v naravo. Sobotno dopoldne sem preživel na smučišču, nato pa sem že pakiral potovalko za "selitev" v Ljubljano, kamor sem prišel v soboto zvečer.

vir 
Nedelja je bila zame delovna, saj smo imeli z Ekipo prve pomoči celodnevni trening prve pomoči. Trening je trajal od 8.30 zjutraj do nekaj čez 16. uro popoldne, bil pa je namenjen predvsem ponovitvi delovanja v ekipi prve pomoči, ter predelava nekaj različnih poligonov. Najprej smo se novinci preizkusili v vlogi ocenjevalca, saj so že formirane skupine predelale dva scenarija, nato je vrsta prišla na nas "ta nove". Preizkusili smo tudi vlogo t.i. sweeperja, ki mora pri prihodu na poligon le-tega očistiti vseh nevarnih predmetov, nato pa ostane pri zadnjem poškodovancu, oz. tam, kjer se ga potrebuje. Sledilo je kosilo (pica), nato pa še nekaj poligonov. Za konec nam je "stara" ekipa priredila res zanimiv scenarij in poligon. Pri zadnjem poligonu se je namreč poln kombi (9 ljudi) zaletel v steno, mi pa smo morali poškodovance oskrbeti in jim pomagati. Da so še bolj zakomplicirali stvari, sta dve poškodovanki paničarili in zbežali s kraja dogodka, tako da je bila zmeda res popolna. Smo se pa vsaj fajn nasmejali ob tem :D

vir
Danes pa se mi je ponovno začel faks. Kljub temu, da se mi je začel šele ob 10h, sem vstal že nekaj čez 6, nekaj pojedel, nato pa se odpravil na Zavod za transfuzijsko medicino, kjer sem dal tiste pol litra "ta žleht" krvi :D  No, ja, hotel sem dati že prejšnji ponedeljek po obdukciji, vendar so me zaradi visokega pulza zavrnili. No, tokrat je šlo gladko. Postopek odvzema krvi bom opisal v naslednji objavi. Sledila je hoja do faksa, ter poslušanje predavanj našega dekana (nam predava Kriminologijo) ter predavanj Kadrovskega menedžmenta. 

Tako, zdaj sem končno doma in pišem to objavo. Sledila bo še večerja, nato pa spanje, saj so jutri spet na vrsti predavanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar