Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

19. mar. 2013

O tem in onem #3

En tak mali update, kaj počnem...kot ste sedaj verjetno že ugotovili, je tak naslov objave, ko nimam kaj bolj pametnega napisati...
vir (btw, a je tu malo optične prevare? slika izgleda da je postrani)
Uglavnem, ja, moji dnevi so sedaj dokaj enolični in potekajo nekako tako: vstajanje ob 6. zjutraj; tuš, oblačenje, hitenje na trolo; zajtrk na faksu (sendvič iz bližnje pekarne); predavanja (ponavadi dvoje); kosilo in nato prosto popoldne (dokaj kratko), ki ga preživim večinoma doma, z iskanjem raznih člankov za seminarske naloge, branjem raznih novic in podobnega. No, svetle izjeme so torki, ki jih zapolnim s treningom ekipe prve pomoči in ga zaključim s sprehodom čez celo Ljubljano (jah, paše mi, pa kaj) :P

Da rečem še eno čez vreme...ja, toliko zmešanega vremena pa res še nisem doživel. Včeraj (ponedeljek) je v mojem rodnem kraju snežilo (bilo nad 5 cm snega), enako je bilo v Ljubljani. No, sneg se je nato spremenil v dež, ki je poskrbel za tisto nagravžno mešanico snega in vode (a veš, tisto ko misliš da stopiš v sneg pa v resnici stopiš v vodo), danes pa nas je presenetilo sonce in res dokaj visoke temperature... Me prav zanima, kaj bo jutri :D

Tako je bilo včeraj na avtobusni postaji v mojem rodnem kraju ob 7.30
Včeraj sem dobil še en zares lep video posnetek, katerega (priznam) ne moram nehati gledati :D


Mi je pa bilo zadnjič tudi nekoliko dolgčas (ne, saj mi ni bilo), zato sem izdelal en tak kratek video o tem, kaj pravzaprav počnem. Oziroma, o čem so in bodo videoposnetki na mojem Youtube kanalu (ki se je pred kratkim spremenil v novo obliko). Video si lahko ogledate tudi tu:


Še nekaj besed o ekipi prve pomoči: zelo zabavno, predelujemo veliko scenarijev, se vedno kaj novega naučimo, veliko pa se tudi presmejimo. Me je pa danes tako rečeno šokiral članek, kjer piše da je samo 47% slovenskih voznikov pripravljenih nuditi prvo pomoč v prometni nesreči. Folk: resnično vas prosim, da greste na obnovitveni tečaj prve pomoči (o tem se pozanimajte na Rdečem križu), saj to znanje zelo hitro hlapi, poleg tega se je marsikaj že spremenilo. Poskusimo dvigniti na procent ljudi, ki bi bil pripravljen nuditi prvo pomoč!

vir
Evo, toliko za danes, v načrtu imam sicer nekaj objav, vendar še razmišljam ali bi jih sploh napisal, ter ali bi jih združeval ali ne...

Do naslednjič se imejte lepo :D

P.S.: Žal mi Blogger ne omogoča smejkov v taki obliki: J, kar mi gre že rahlo na živce...sicer se bom pozanimal, ali je kako mogoče dobiti take smejke, vendar se bojim da bomo morali ostati le pri takih: :D...

EDIT 03.04.2013: Uspelo mi je urediti te, prave smejke

Ni komentarjev:

Objavite komentar