Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

11. apr. 2013

O tem in onem #5

Po dolgem času spet malo pišem. Ja, kaj se kaj dogajalo od 2.4. ko je bila zadnja objava? Hmm, kar veliko no, čeprav še vedno manj kot sem predvideval :) Preostanek prejšnjega tedna sem preživel na faksu, popoldne pa doma, kjer sem se učil kriminologijo, saj smo v torek pisali kolokvij. Zdaj pa pričakujemo rezultate :) V tem tednu sem spet redno obiskoval faks, zdaj pa se tudi že učim za naslednji kolokvij iz Kadrovskega menedžmenta, ki bo naslednji teden. Sem pa danes obiskal obravnavo na Okrajnem sodišču v Ljubljani, saj ti obisk obravnave in spisano poročilo prineseta 10 dodatnih točk na izpitu. No, žal se je obravnava končala po manj kot 10 minutah, saj obdolženca ni bilo na sodišče. Upam da bo drugič bolje...

vir
Če se morda spomnite, sem v prejšnji objavi omenil, da bom soboto preživel v Logatcu, na treningu za vodje ekipe prve pomoči. Žal je bilo prijavljenih preveč kandidatov, zato smo se v naši ekipi odločili, da pošljemo samo enega. To žal nisem bil jaz, kar je posvoje škoda, saj so baje delali veliko zanimivih stvari. No, tudi treninga ekipe prve pomoči v torek ni bilo, saj smo že tako kar dejavni v tem tednu. Včeraj je namreč na OŠ Nove Fužine potekalo regijsko preverjanje osnovnošolskih ekip prve pomoči, kjer sem sodeloval kot ocenjevalec. Res vse pohvale mladim tekmovalcem, ki so pokazali veliko znanja s področja prve pomoči. Sem bil pa res vesel, ko sem videl, da tudi četrtošolci (žal sem pozabil s katere šole) že zelo dobro znajo prvo pomoč. Res kapo dol :D 
Drugače pa me v tem tednu čaka še vikend trening z ekipo prve pomoči, ki bo potekal soboto in nedeljo. O tem bom seveda pisal v ponedeljek oz. po koncu treninga (nedelja zvečer).

vir
Sem pa v torek, ko sem šel v BTC po nova očala (ja, zdaj pa vidim kot sokol :P), opazil dve stvari, ki mi ne gresta ravno v glavo. Prva stvar so namreč otroci z iPhone-om. Res ne razumem, zakaj osnovnošolec (oz. v tem primeru je bila osnovnošolka), v približno 7. razredu potrebuje iPhone 4S (predzadnji model če prav vem). Pač, razumem, da se potrebuje mobitel, da se lahko pokliče starše, babico etc., vendar ne razumem zakaj je potrebno imeti enega izmed najdražjih telefonov. Me prav zanima kako bo v bodoče. 
No, druga stvar, ki pa jo razumem še manj, kot prejšnjo pa je neupoštevanje policista v križišču. V križišču Njegoševe in Masarykove namreč vsak dan v prometni konici pride do zastojev. Zato stvari v svoje roke prevzameta dva policista (prvi stoji približno 500 metrov nižje, v križišču Šmartinska/Bolgarska, drugi pa v križišču Njegoševa/Masarykova). In ravno pri drugem pride največkrat do problemov. V kolikor se prav spomnim s CPP, policist v križišču razveljavi semafor. No, tega očitno ne vedo nekateri vozniki, ki se kljub policistu ravnajo po semaforju. Da lahko v tem primeru hitro pride do nesreče, verjetno ni potrebno razlagati. Ali pa recimo da voznik ne reagira, ko mu policist (oz. v tem primeru policistka) maha, naj se umakne, saj ovira promet. No, ko je iz žepa izvlekla piščalko in tako rečeno zraven njega zapiskala na vso moč, se je le umaknil :)

Ilirska/Njegoševa; vir
Kaj še? Aja, skoraj bi pozabil. V prejšnji objavi sem se nekoliko pokregal čez RTV, saj ni predvajala prispevka o prvi pomoči, ki so ga posneli z našo ekipo prve pomoči. No, vse se je popravilo ta torek, ko so vendarle predvajali. Posnetek je na voljo na tej povezavi: http://tvslo.si/predvajaj/posebna-ponudba/ava2.163438917/ ; konkretni prispevek pa je na voljo od 10. minute dalje. Se splača pogledati, sploh, če ste delali prvo pomoč že dolgo časa nazaj.

Me je pa ta teden nasmejala tudi ta slikica, ki sem jo zasledil na facebooku:


No, to je to za danes. Jutri še malo na faks, potem pa vikend preživet z ekipo prve pomoči. O vsem pa bom seveda pisal :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar