Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

27. jun. 2013

O tem in onem #8

Lep pozdrav!

Tokrat ne bom začel tako sproščeno, kot sem prejšnje objave s tem naslovom, saj se mi zdi, da moram na nekaj opozoriti...
Prejšnji teden je namreč na socialnem omrežju Facebook (ter kasneje tudi na komercialni televiziji) zaokrožil posnetek gasilcev iz Logatca, ki se z muko prebijajo skozi prometni zastoj na Primorski avtocesti. Ker se vozila niso umaknila, je nato eden izmed gasilcev tekel pred gasilskim tovornjakom, da mu je naredil prostor. Vse to zgolj zaradi tega, ker se vozniki niso (znali ?) umakniti vozilu s prednostjo. 


Ker je takih in podobnih primerov vse več (na Youtubu lahko najdete veliko podobnih posnetkov intervencij tako reševalnih vozil, kot gasilskih), sem se odločil, da malo ponovimo znanje pravilnega umikanja na AC.
Vozila, ki prihajajo na kraj nesreče po prehitevalnem pasu se morajo umakniti na skrajni levi rob vozišča, vozila, ki pa vozijo po voznem pasu, pa se morajo umakniti na desno stran, do robne črte, ki ločuje vozni od odstavnega pasu! Nikakor se vozila ne smejo umakniti na odstavni pas. Globa za nepravilno razvrščeno  vozilo ob zastoju na AC ali HC je 200 eurov.

Za boljšo predstavo, kako se je potrebno razvrstiti, si lahko ogledate v posnetku, ki prikazuje najprej nepravilno, nato pa pravilno razvrstitev. Razlika v dostopnosti reševalnih vozil do poškodovanih je očitna...


S pravilno razvrstitvijo je možnost preživetja poškodovanih tudi do 40% večja! (več lahko preberete v DARS-ovi zloženki)


Drugače pa, kaj se je meni kaj dogajalo? Bilo je predvsem študijsko, saj sem imel dva izpita, zadnjega (Kazensko procesno pravo) sem odpisal danes. Jutri imam še zagovor seminarske naloge, nato pa (upam da) počitnice, ki bodo letos kar pestre. V nedeljo sem namreč izvedel, da sem sprejet med prostovoljce na Eurobasketu 2013, tako da imam 31.8. že prvo seznanjanje z dvorano Stožice, od 9.9. naprej pa bom tam preživel kar veliko svojega časa. Seveda bo delo tudi z Ekipo prve pomoči, saj so že napovedani treningi za mestno vajo in državno tekmovanje :)

vir
Toliko za danes, in verjetno tudi za junij. Naslednje objave ne morem napovedati, kdaj bo, tako, da se slišimo :) Tisti, ki greste na počitnice in dopuste, želim vam varno vožnjo, in lep dopust (pred odhodom si le preberite to objavo, da ne bo slabe volje, ko se vrnete), ostali pa ravno tako lepo preživite dneve :)

Lepo se imejte :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar