Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

18. avg. 2013

Potapljanje v Rogoznici (Diving center Pongo)

En lep pozdrav vsem!
Spet ena objava, ki je posvečena potapljanju. Pred kratkim sem se namreč vrnil s potapljanja v Rogoznici (kraj med Šibenikom in Trogirjem), kjer je lociran Diving Center Pongo, s katerim sem opravil 10 potopov.

Logo Diving Center Pongo
Diving center izvaja 2 potopa na dan, z odhodom okrog 9.15 in prihodom okrog 13. ure. Potopi so vodeni (pri potopu se sledi divemastru), kar mi ni bilo ravno všeč, saj sem bil s predhodnega potapljanja navajen biti sam z buddy-jem, tako pa je bilo treba slediti hitrosti divemastra pa tudi »gužva« je bila. Prvi potop (od dveh) je bil dokaj globok (nekateri tudi preko 40 m), drugi pa žal (tudi zaradi kratkega površinskega intervala) ne. Stene so bile naravnost nore, bogato porasle z rdečimi gorgonijami, nekaj je bilo tudi življenja (ogromne jate rib, rarogi, hobotnice,...), je bila pa dokaj slaba vidljivost ter zelo močni tokovi. 

Rdeča gorgonija
Opravili smo tudi nočni potop (bilo veliko hobotnic in škarpenic), ter potop na wrecku, imenovanem »Sweet wreck«. Ime je dobil, ker naj bi ladja po legendi prevažala čokolado in podobne sladkarije. Opravili smo tudi potop na razbitini MiG. To je razbitina, med hrvaško osamosvojitveno vojno sestreljenega letala SOKO G-4 Super Galeb. Žal so domačini izvlekli kar velik del razbitin, še vedno pa se najde dele pristajalnega podvozja, motorja, raketne cevi in repnega krila. 

Rep Super Galeba
Globinski rekord tudi tokrat ni padel (pa verjetno tudi v prihodnosti ne bo), najgloblji potop pa je znašal 48 metrov :D Sem pa tokrat testiral tudi nov potapljaški računalnik (Suunto Vyper), ki se je izkazal kot resnično fajni pripomoček pri potapljanju :) Zdaj se nekako počutim bolj varno, vsaj ob dvigovanju na površino in ob varnostnih postankih. Pa še lepo mi izriše profil potopa, ko ga priključim na PC. Fantastično :D

Profil najglobljega potopa na Suunto DM4
Slike? Tokrat jih je žal nekoliko manj, saj je bila dokaj slaba vidljivost, pa tudi časa za fotografiranje ni bilo veliko. No, pa še en razlog je: nekoliko manj življenja, slik spužev in morskih zvezd imam pa že tako preveč. Slike bodo objavljene na spletni strani (tudi v angleščini), ravno tako pa dolgujem tudi slike s Trogirja. Na spletno stran bodo uploadane predvidoma v septembru (bo napisano obvestilo na Facebooku ter tu gor, da so na voljo). Posnet je tudi video s Sweet wrecka, ki bo tudi objavljen naknadno.

S temi potopi sem tudi najverjetneje zaključil potapljaško sezono, saj me čaka kar pester september, v katerem se bosta prepletala delo v Ekipi prve pomoči in delo na Eurobasket-u. O vsem dogajanju bom redno pisal tu gor, kot sem že do zdaj :D

Pa lepo se imejte :D

1 komentar: