Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

7. sep. 2013

O tem in onem #9

Hello vsi skupaj!

Moje dopustovanje se je končalo in začel sem pester in deloven September v Ljubljani. Že v sredo sem prišel v Ljubljano, saj se dogovarjam za pisanje diplomske naloge, danes smo imeli prvi trening Ekipe prve pomoči po počitnicah, v ponedeljek pa se mi začne delo na EuroBasket-u v Stožicah (kljub temu, da se tekme tam začnejo šele 11.9.), kjer sem prostovoljec na področju Usmerjanja občinstva in varnosti (pa o tem sem že nekaj pisal). Pa pojdimo po vrsti.

vir
Že včeraj zvečer sem na moj Youtube profil naložil prvi video posnetek s potapljanja v Trogirju, ter prvo skupino slik na mojo spletno stran. Ker je samo nalaganje trajalo kar nekaj časa, sem ponoči naložil še drugi video s potopa na Sweet wreck-u v Rogoznici, dopoldne pa še drugi komplet slik. Fotografije si lahko ogledate na tej povezavi, pod zavihkom "Fotografije":


Video posnetka pa sta na voljo tu:



Pa prijeten ogled :D

Kot sem že omenil, sem bil danes na treningu Ekip prve pomoči, prvem po počitnicah. Kaj smo počeli? Ponavljali osnove, če povem na kratko :D Najprej smo imeli kratek sestanek, kaj bomo počeli v septembru do Državnega preverjanja Ekip prve pomoči, nato pa smo začeli s praktičnim ponavljanjem. Na začetku smo ponovili obvezovanje glave (čelo, lice in imobilizacijo čeljusti) s trikotno ruto, nato pa smo ponovili še reanimacijo dojenčka, otroka in odrasle osebe (tudi z uporabo AED-ja). Sledila je pavza, nato pa preigravanje poligonov. Takih enostavnih, ker se je že veliko pozabilo od Regijskega preverjanja :P . Nekaj pred 14. uro smo končali s treningom, saj imamo jutri v Tivoliju nekoliko večji trening, saj se pripravljamo za Mestno vajo, ki bo potekala 14. 9. v Ljubljani. Kaj bomo počeli jutri, pa v jutrišnji objavi :)

vir
Kaj še? Aha, mogoče lahko ob tej priložnosti povabim vse, ki jih zanima, da si ogledajo 4. Mestno vajo Ekip prve pomoči in Prvih posredovalcev MOL, ki bo potekala v soboto, 14. 9. 2013 v Ljubljani. Dogodek bo zanimiv in poučen, tako da resnično VABLJENI! (program vaje)

vir
Me pa za konec res nekaj zanima. Ali te komercialne radijske postaje (Radio 1, Radio Center in ostali) res ne znajo vrteti nobenih novih skladb? Dva meseca me namreč ni bilo v Ljubljani, in ker v mojem rodnem kraju tovrstne postaje ne lovijo (ja, v takih "govcih" živim), jih nisem poslušal. No, poslušal jih nisem že zadnji mesec bivanja v Ljubljani, saj smo mi komadi v stilu "...what doesn't kill you makes you stronger" in "call me maybe" šli resnično na živce (pa še kam). In kaj doživim, ko pridem nazaj v Ljubljano? Točno te komade slišim ponovno. V celih dveh mesecih niso mogli zamenjati playliste. Žal mi je, ampak razočarali ste me. Razumem, da se predvaja te komade enkrat v tednu. Tudi dvakrat (mogoče trikrat) še. Ne pa, da se jih ponavlja vsak dan dopoldne in popoldne. Toliko, da sem se malo pokregal :D

Kakorkoli, mene čaka pester september, prepleten z Ekipo prve pomoči in EuroBasket-om. O vseh pomembnejših dogodkih, ki se mi bodo zgodili, pa lahko pričakujete objave :D

Lepo se imejte, če imate čas nas 14.9. obiščite na Mestni vaji, vsekakor pa stiskajte pesti za naše košarkaše, da na EuroBasket-u dosežejo čim boljši rezultat :D

Do naslednje objave,
Lep pozdrav :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar