Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

4. nov. 2013

O tem in onem #10

Hello vsi skupaj! :)

Po res dolgem času je tu že jubilejna 10. objava z naslovom O tem in onem. :)

Kaj se je dogajalo od zadnje objave? Ne veliko, saj so nas na faksu nekoliko zasuli z raznimi seminarskimi nalogami, poleg tega sem bil pa še v nekoliko čudnem stanju. Razloga sta nekako dva, en je bolj osebni (pač, predolgo sem že samski), drugi pa je tudi naš faks. Resnično ne vem, kaj so na našem faksu hoteli doseči s spremembo predmetnikov, ker to kar imamo sedaj je res popolnoma zgrešeno...
Da malo obrazložim to stvar s predmetnikom. Že na začetku (ob vpisu) smo imeli na izbiro 6 od 7 predmetov (+ dva obvezna), sedaj pa ugotavljamo, da ti predmeti sploh niso to, kar smo pričakovali. Da ne govorim o tem, da bomo pri enem predmetu poslušali tako rekoč identična predavanja, kot smo jih lani...
Pa pustimo slabe stvari, dejstvo je, da sem bil čez praznike močno okupiran s strani raznih seminarskih in dveh 500 stranskih knjig (saj dejansko za študirat jih je manj), za kolokvij, ki bo konec meseca. Seminarske so v večjem delu že napisane in čakajo na oddajo in predstavitev, tako da se lahko sedaj posvetim samo kolokviju in nekaterim izpitom, ki bodo decembra (no, pa še eni skupinski seminarski). 

vir
Praznike smo tudi dali skozi. Helloween (vem, da se piše Halloween, vendar je tisti "e" tam namerno), čeprav se mi zdi, da je letos bilo manj tega norenja s čarovnicami, kot v preteklosti. Meni je to res totalno butast praznik (ki sicer izvira iz zgodovine, je pa čisto preveč skomercializiran). Tudi prvi november je šel skozi, pri katerem smo Slovenci spet pokurili ne vem koliko ton sveč. Ne vem če je res potrebno, glede na to da so včeraj in danes ležale razmetane, saj jih je razpihal veter. Sem pa zadnjič v enem od reklamnih letakov (ki nam lepo smetijo polnijo poštne nabiralnike) opazil, da so že začeli z oglaševanjem božično-novoletnega programa. Ja, pa halo? Saj smo šele začetek novembra...

vir
Sem pa zadnjič, ko sem zvečer prebiral nekatere bloge, ki jih avtorji pišejo pod psevdonimom, začel nekaj razmišljati. Kot ste verjetno opazili, pišem blog pod svojim pravim imenom in priimkom, za kar mi ni žal. Je pa tako, da so moje objave zaradi tega razloga največkrat močno samocenzurirane, saj se namreč zavedam dejstva, da kar je enkrat objavljeno na spletu, to tu tudi ostane za vedno. Če bi blog pisal pod določenim psevdonimom (in bloga ne bi promoviral kot ga sedaj), bi si lahko marsikdaj privoščil bolj sproščene objave in s precej manj samocenzure. Tako sem prišel na idejo, da bi odprl nov blog pod določenim psevdonimom, prav za take namene. No, misel je (na srečo) trajala samo kakšno urico do dveh, nato pa je izginila, saj sem spoznal, da nimam časa niti za pisanje enega bloga :D

vir
Za konec pa še malo statistike (ki baje ne laže). :D Trenutno ima blog 19942 ogledov (klikov), čeprav domnevam da ta podatek ni verodostojen, saj žal ne vem koliko teh klikov je bilo s strani resničnih bralcev (tu mislim iz mesa in krvi in ne žic), ter koliko od teh oseb ki so že kliknile, je blog dejansko bralo (in prebralo). Je pa ta števec ogledov (klikov) dokaj primeren za bildanje ega (živiš v iluziji da je toliko ljudi dejansko prebralo blog), ter spodbuda za nadaljnje pisanje. Bi bil pa resnično vesel kakršnega koli odziva na katerokoli objavo ali na celoten blog, pa naj bo to preko FB strani, e-maila ali komentarja.

statistika obiskanosti od začetka
Kaj sledi v bodoče? Obiskovanje faksa, učenje za izpite ter učenje osnovnošolcev v osnovnošolskih Ekipah prve pomoči. Bo pa o vsem tudi še kaj napisano :D
Do naslednje objave, pa vsem lep pozdrav :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar