Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

25. feb. 2014

O tem in onem #12

Hello vsi!

Mogoče mi bo danes (po več kot 1 mesecu) le uspelo spisati nekoliko spodobno objavo in jo objaviti :) Jah, žal v zadnjem času nisem bil ravno v writing-moodu, in kljub temu, da sem imel nekaj idej o temah za pisanje, se le-tega nisem lotil. Kakorkoli, danes nekaj malega o tem, kaj sem počel v teh tednih (skoraj lahko rečem že mesecih), ko ni bilo nobene bolj osebnoizpovedne objave.

vir

Kot ste redni bralci verjetno opazili, je bilo nekaj zadnjih objav povezanih s preventivnimi ukrepi zaščite in reševanja, kar je povezano z novim projektom RKS-OZ Ljubljana: "Sem sreča v nesreči", v sklopu katerega, se bodo po Ljubljani izvajale dvourne delavnice ozaveščanja prebivalcev o preventivnih ukrepih ob naravnih nesrečah. O poteku delavnic (lokacijah in urah), boste bralci obveščeni tudi na mojem blogu :) Za začetek je nekaj osnov predstavljeno v teh objavah, katerim se bodo v nadaljevanju pridružile še nekatere (za enkrat imam v planu objavi o NUS in CO). Seveda pa ste vsi vabljeni na delavnice :D

vir: prt. sc. power pointa

V januarju je minilo tudi eno leto, odkar sem član Območnega združenja Rdečega križa Ljubljana. Leto je bilo pestro, saj se je zvrstilo veliko različnih dogodkov, treningov in tekmovanj (oziroma preverjanj), o katerih sem tudi veliko pisal. Vzdušje v organizaciji je bilo izjemno pozitivno, nikoli ni manjkalo smeha, treningi so bili vedno zabavni, dobival pa sem tudi neprecenljive izkušnje in pozitivno energijo za cel teden. Upam, da bo tako tudi letos in nadaljnja leta. Glede na program, ki ga imamo letos zastavljenega, bo zelo pestro :) Poleg svojih treningov, sem letos začel sodelovati tudi pri trenerstvu osnovnošolskih ekip prve pomoči, kjer lahko rečem, da sem izjemno pozitivno presenečen nad znanjem in zanimanjem, ki ga imajo ti otroci. Res kapo dol :)


Izpitno obdobje je mimo, tako, da sem že zakorakal v nov poletni semester (no, roko na srce, začel se nam je šele včeraj, tako da je bil ta korak zelo majhen), v katerem pa imam zgolj in samo en predmet. Zakaj? Ker se je FVV odločil, da bo spremenil predmetnik (o tem ne bom izgubljal besed tu gor; če koga zanima, naj mi piše, pa mu povem), in sicer tako, da bomo imeli v zimskem semestru 7 predmetov, v poletnem pa samo enega, ter da bomo lahko mirno pisali diplomsko nalogo (očitno se nas hočejo čim prej znebiti :P). Kakorkoli, sam se bom res potrudil in poskusil čim hitreje spisati diplomsko nalogo. Temo imam že izbrano in odobreno s strani fakultete, tako da mi sedaj manjka samo še nekaj dobre volje za pisanje :) V tem semestru so tudi trije moji kolegi pobegnili na izmenjavo na Portugalsko, natančneje v Porto. Njihove dogodivščine lahko spremljate na tem blogu

vir
Mogoče se kdo spomni, da sem lani imel na koncu smučarske sezone presmučanih 42 dni. Letos bo ta številka žal močno močno nižja, saj imam trenutno zgolj 5 smučarskih dni. Razlog ni v meni, ampak v slabih vremenskih in drugih pogojih. V decembru oziroma za novoletne praznike je bilo letos namreč ekstremno pomanjkanje snega, tako, da sta na SC Cerkno obratovali zgolj dve progi. Sledila je močna odjuga, nato pa tisti nesrečni žled, ki je povzročil tako nedostopnost do samega smučišča, kot tudi električni mrk na smučišču. No, pa tako ali tako, v tistih dneh ne vem kako bi imel kaj užitek smučati... Sledilo je še slabo vreme (dež) in megla čez vikende, tako, da spet ni bilo kaj dosti s smuko. 

leto 2010
Ker ne morem iz svoje kože, da ne bi napisal tudi nekaj bolj strokovnega, oziroma vsaj malo povezanega z varnostjo, danes nekaj malega o internetni varnosti. Pred kratkim sem namreč odkril spletno stran "Šola internetne samoobrambe", ki je prvotno namenjena otrokom in najstnikom, pa tudi učiteljem in staršem. V spletno učilnico se prijavimo, nato pa rešujemo poglavja, ki so povezana z varnostjo na internetu in najpogostejšimi grožnjami, katerim so podvrženi otroci ter na koncu rešimo zaključni kviz. S tem se pri otrocih krepi zavest o spletni varnosti. 

vir
Za konec pa ne morem mimo dogodka, ki smo ga verjetno vsi z veseljem spremljali: Olimpijskih iger. Kljub temu, da so bile to najdražje igre v zgodovini, gre najprej pohvala Rusom, za odlično izpeljane igre, brez kakršnih koli večjih (varnostnih) incidentov ter za veličastno otvoritveno in zaključno slovesnost, pred katerima se lahko skrijejo številni dogodki (če bi si ju kdo še enkrat pogledal, jih najde v arhivu RTV SLO). Pohvala tudi vsem delavcem, ki so v zelo težkih vremenskih razmerah uspeli pripraviti tekmovalne terene. Seveda pa gre prav posebna pohvala in zahvala našim športnikom, ki so se na teh igrah res izvrstno odrezali. 8 medalj in veliko odličnih ostalih uvrstitev res ni kar tako. Hvala vam, da smo lahko v teh dneh pozabili na številne tegobe in se veselili vaših uspehov :)

vir
Evo, toliko za danes. Naslednja objava bo mogoče že v naslednjih dneh, ne obljubim pa ničesar.
Pa lepo se imejte :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar