Wehar's blog ni več aktiven, objave so samo še arhivske

25. feb. 2013

Spet v Ljubljani


Evo, po enem mesecu prebivanja doma, sem se spet vrnil v Ljubljano, saj se mi je začelo novo študijsko obdobje. Urnik smo dobili pred nekaj tedni in moram reči da mi je kar všeč. Veliko smo prosti, predavanja imamo samo dopoldne, le redko so kakšne vaje popoldne, tako da bo dovolj prostega časa in časa za študij.

vir
Z vrnitvijo v Ljubljano se je vrnil tudi moj vsakodnevni ritual: vstajanje ob 6ih zjutraj, hitro pod tuš, hitenje na avtobus in preživljanje faksa za dopoldne. Po končanih predavanjih pa sledi obvezno kosilo z najboljšim prijateljem ter nato še malo pohajanja po Ljubljani ter vrnitev domov. Doma pa malo študiranja, pisanje kakšne seminarske naloge ali pa brskanje po internetu. V toplejših mesecih se bom zbrcal da začnem spet (po dvoletnem premoru) teči. Sledilo bo kuhanje večerje in kmalu nato spanje :D. Nekaj popoldnevov bom seveda preživel tudi na treningih ekipe prve pomoči, o katerih bom tudi večkrat kaj napisal.

vir
Toliko za danes, danes sem namreč kar nekaj časa preživel na faksu, in že »zagrizel« v osnove Kazenskega procesnega prava. Prihodnji teden sem spet frej, saj gredo naši na strokovno ekskurzijo v Bruselj na ogled institucij Evropske unije in NATA (o poteku ekskurzije lahko preverite tukaj), nato pa se začne resen študij. Aja, pa v ponedeljek (čez en teden) grem na ogled obdukcije na Inštitut za sodno medicino. Tudi o tem bo napisana objava (upam da bralcu ne bo slabo ob branju :P )

Cilja, ki sem si ju zadal v tem semestru:
  • Zajtrkujem vsako jutro (kar ni bila moja praksa lansko leto in prvi semester)
  • V toplejših mesecih začnem teči (po dveh letih)

Ni komentarjev:

Objavite komentar